Januári method

Az évkezdet mindig nagyon nehéz számunkra, hiszen be vagyunk zárva négy fal közé a hideg tél miatt. Ám a 2018-as évet szinte tavaszias időjárásban kezdtük. Így pedig az ősszel elkezdett teszteket az ünnepek után azonnal folyatatni lehetett.

Tavaly sok újdonságunk célba talált. Ennek apropóján úgy érezzük, hogy jó úton haladunk. Igazi method-őrület van ma Magyarországon. Nem is lehet kérdés, hogy főként ezen a területen kell erősítenünk. Folytatjuk az elkezdett munkát, viszont nem feledkezünk meg a folyóvízen horgászókról, az úszós horgászokról sem. Egyre jobban tisztul a kép, mit szeretnének a mai horgászok: minél egyszerűbben és gyorsabban halat fogni. Ezeket az igényeket figyelembe véve lássuk milyen újdonságok várhatók!
Pörgős horgászathoz gyorsan elkészíthető etetőanyag dukál. A hagyományos etetőanyagoknál minden esetben elmondjuk, hogy bekeverés után egy ideig állni kell hagyni, hadd szívja meg magát minden szemcse rendesen. Erre itt nincs idő! Egy kész, előre bekevert etetőanyag sokak számára nagy segítség lehet. A Ready Method Mix az eddig felsorolt tulajdonságok mellett megfelel a method­feederes horgászat elvárásainak. A könnyen kezelhető, gyorsan oldódó, tartalmas etetőanyag azonnal megmozgatja a környéken úszkáló halakat. Több színben és ízesítésben, 500 grammos kiszerelésben, műanyag dobozban kerül forgalomba. Horgászat után a doboz fedelét visszazárva a következő horgászatig megőrzi minőségét és állagát. A mai igényeknek megfelelően első körben gyümölcsös, ananász-vajsavas, csoki-narancsos, halibut-kagylós, fokhagymás változatban készül.
A meglévő „zöld zacskós” method mix mellé a versenykategóriás etetőanyagok táborát is bővítettük. Egy speciális összetételnek köszönhetően az angol típusú etetőanyagokhoz hasonló, halas jellegű keverékkel lepjük meg a horgászokat. Ennek megfelelően magas halliszt és halolaj tartalmú granulátumot daráltunk vissza, amit plusz adalékokkal dúsítottunk. Gyorsan oldódik, és szinte mágnesként vonzza a pontyokat. Methodos versenyeken nem elég, hogy odacsalogassuk a pontyokat, azokat helyben is kell tartani. Egyre kisebb kosarakkal dobálunk, éppen ezért annak a kevés csalogatóanyagnak nagyon tartalmasnak kell lennie.

Az etetőanyag mellé természetesen megfelelő csali is párosul. Egyedi összetételű Method Mini Pop-up bojli és Dumbells kerül forgalomba. Könnyen csalitüskére tűzhető, mégis a több dobást kibíró állag mellett szenzációs színek is még vonzóbbá teszik a pontyok és kárászok számára. A csali ízesítése megegyezik az etetőanyaggal. Ezek most talán a legfogósabb ízek és illatok a methodos horgászatban. A Method Mini Pop-up bojli két méretben (7 és 11 mm) kerül csomagolásra.
A Dumbells balanszírozott anyagból készül, így épphogy elemelkedik a fenéktől. Ezzel pontosan az óvatosan táplálkozó halak eszén tudunk túljárni, hiszen kis horoggal még könnyebben fel tudják szippantani csalinkat. A különleges összetételnek köszönhetően nemcsak az aroma lesz vonzó a halak számára, hanem a beltartalom is, ami jó hatással lesz fogási eredményünkre. A Dumbells mixed két méretben (7 és 9 mm) kerül egy dobozba.

Ehhez a methodkategóriához még egy meglepetésünk van. Emlékeztek még a Kiflibojlira? Új ízekben lesz elérhető és a legfontosabb: lebegő tulajdonsággal rendelkezik! Mindenki ismeri a kenyérrózsa eredményességét. Ez ennek a modern változata, ami még hatékonyabb és reméljük újabb híveket fog szerezni!
Feeder Guru szériánkat felfrissítettük, meglévő termékeinket tovább fejlesztettük. Az etetőanyagokon és ízesítéseken nem változtattunk, csak a hozzátartozó csalikon. A Wafters-szel a balanszírozott csalik táborát bővítjük. A már megszokott Feeder Gurus aromákban és színekben készítettük el, 7 és 9 mm-es méretben. Ezzel minden évszakhoz és körülményhez kínálunk megfelelő etetőanyagot és hozzá horogcsalit.

A másik új csalicsalád a ­Smoked Ball. Nevéből is kiderült egy „füstölő” lebegőcsali készült 7 és 9 mm változatban. Vízbe érve horgunk köré élénk színt és aromakavalkádot képez az arra járó halak legnagyobb örömére.
Nem csak a feederes horgászokra gondoltunk a fejlesztések során. Első és legfontosabb változás: a régi bordó zacskós, extra szériánkból a legjobb ízeket az új Elite szériába költöztettük. A Dévér extra, Bodorka extra, Küszöző és Szuper mix mellé Elite Comptetion Carp és Bream etetőanyagot fejlesztettünk ki. 2017-ben ezzel az etetőanyaggal sikerült megnyernünk a feeder klubcsapat bajnokságot, és kivívtuk részvételünket az idei fehéroroszországi világbajnokságra. Apró szemcsés, kellemes édes keverék főként kiskárászos, keszeges vízre ajánljuk.
A Golden Carp etetőanyagok közé két új ízesítés került be. A nyári időszakra ajánlott vajsavas-kekszes keverékre és egy fokhagymás-májas etetőanyagra esett a választásunk. Mindkettő darabos, intenzíven aromás, a falánkan táplálkozó pontyokra javasoljuk akár úszós vagy feederhorgászatról legyen szó. Természetesen ez a két aroma a folyékony liquidek között is elérhető lesz.